Výroba prekážok

08.08.2009 21:16

 Dnes sme sa rozhodli, že si vyrobíme nejaké agility prekážky, aby sme mohli trénovať aj keď nemáme tréningy. Nika išla dať známim rozpíliť latky aby vyhovovali veľkosti. Ako prvý sme vyrobili kruh. Samotný kruh je z nejakej nami neidentifikovanej hmoty (je to mäkké a duté). Dovnútra sme nacpali noviny a celé oblepili lepiacou páskou, aby bol pevný a pár preskokmi sa nepokazil. Pripevnili sme lano, aby to držalo v požadovanej výške v konštrukcii, ktorú sme potom z tých lát skonštruovali.

Potom nasledovali skočky. Nika vymyslela, že z malých  latiek, čo sme našli v pivnici spravíme krížik. Tak sme take spravili 4, čiže na dve skočky. Z polistirénu som vyrobila také držiaky aby tam bola tá palica, čo ju bude Cherry preskakovať. Kedže tie palice treba kúpiť, tak skočky sú v podstate ešte nedokončené.

Nika sa rozhodla, že spraví ešte látkový tunel. Zobrala krabicu od tlačiarne, že to bude vchod. Nešlo jej to upevniť ako by to chcela, tak som to prebrala ja. Mne sa to po dlhšom skúšani podarilo. Nika našla super látku na to (starú Silviinu plachtu s igelitom), ktorú ešte treba správne zošiť a pripevniť. Takže aj zajtra máme o zábavu postarané.

Samozrejme, že sme boli aj so Cherry vonku. Tá bola celá nesvoja. Pri vstupe do lesíka sa mi otočila a rozhodla sa, že ona tam nepôjde, veď čo keď tak po nej zase vyštartuje nejaký pes. Tak som si ju pripla na vodítko a prešli sme ho tak. Veď treba jej ukázať, že sa nemá čoho báť.Išla ukážkovo pri nohe ale to asi len zo strachu :(. Dúfam, že kvôli tomu psovi, čo ju ponaháňal sme zase na začiatku :(.

—————

Späť


Kontakt

Michaela Cabadajová, Nikoleta Blažová

Anketa

Páči sa vám náš web?

áno
16%
411

niečo mi tu chýba
10%
257

nie
73%
1 832

Celkový počet hlasov: 2500