Cherry sa stratila

05.08.2009 14:00

Práve som prežila asi najvädší stres svojho života.. Bola som so Cherry vonku a išla som tradične cez náš malý lesík, kde nikto skoro nechodí. No teraz tam bol jeden chalan so psom. Pes samozrejme na volno. Keď som ho zbadala dala som Cherry povel k nohe a išla ju chytiť na vodítko pre istotu. Ako som sa k nej zohýbala (pes bol ešte v diaľke ale rozbehol sa za ňou) Cherry sa mi vyšmikla a utekala preč. ja na ňu kričím a ona sa len obzrela a ako videla, že ten pes beží za ňou, tak upalovala ešte rýchlejšie. Tak som si teda povedala, že idem za nimi nech sa nedostane na cestu (cesta je odtiaľ dost ďaleko) no naša krpatá Silvia ma zbrzdila, keby tam nie je, tak ich asi aj dobehnem. Vyjdem z lesa (pes cely nateseny sa už vracal k pánovi, ktorý tiež šiel za nami) obzerám sa, volám na Cherry a ona nikde. Tak ideme k bytovke, že šak ona určite utekala asi domov. Prídeme tam, ona nikde. Tak, že možno išla naspäť na ihrisko. Celú cestu som na ňu kričala, ona nikde. Prešla som celý lesik další krát, nič. Oznámila som Nike,že sa Cherry stratila a ona mi išla pomôcť hladať. Išli sme k bytovke, nic. Nika išla na ihrisko a do lesíka a ja na rolu, nic. Chytala nás dosť veľká panika. Chcela som si ísť pre bicykel, že tak pojdem rýchlejšie a pozriem aj iné miesta. Ako som si odomikala bicykel, počujem hlasy ako kamoškin malý syn hovorí, že havo (teda skôr jeho babka) v hlave mi výryli myšlienky typu, šak to nie je možné aby to bola Cherry. To bude iný pes, ale išla som sa presvedčiť. Ako som vyšla kúsok hore schodami, tak dole sa rútila Cherry. Tolko stresu zo mňa odpadlo. Netuším ako sa dostala do vnútra, keď máme všetko pozamikané. Asi jej niekto otvoril a pustil ju aj do výťahu, lebo odtiaľ vyšla. Som taká šťastná, že sa jej nič nestalo :).

—————

Späť


Kontakt

Michaela Cabadajová, Nikoleta Blažová

Anketa

Páči sa vám náš web?

áno
16%
408

niečo mi tu chýba
10%
254

nie
73%
1 829

Celkový počet hlasov: 2491